T9 lansează un subiect de dezbatere: „Mai descoperă cineva orașul Salinei? De ce ar face-o? Și cum?”

foto_112015_turda2

Iată întrebări la care va trebui să încercăm să răspundem. Turda are un brand turistic și și-a asumat un slogan: ”Descoperă orașul Salinei!” Scopul era promovarea obiectivelor turistice atât din oraș cât și din împrejurimile acestuia.

După momentul de entuziasm inițial, lucrurile par să stagneze și să se destrame. Băile sărate sunt tot ce au fost, grădina zoologică este dar nu este, centrul istoric nu este valorizat decât ocazional – știm cu toții care e ocazia – , iar toate celelalte atracții turistice din Turda și împrejurimi rămân într-un nemeritat con de umbră.

Ce se poate face pentru dezvoltarea unui turism responsabil care să fie atractiv turiștilor și benefic turdenilor? Cum se pot interconecta micile inițiative locale cu marea inițiativă administrativă? Cum ne putem implica fiecare și de ce am face-o? Iată întrebări care nu ar trebui să rămână retorice.

La dezbaterea ”Turda turdenilor vs. Turda turiștilor” , împreună cu Alin Roșca de la Fundația de Ecologie și Turism ”Potaissa”, vom discuta (și) despre aceste subiecte care ne privesc pe toți.

Fiți o voce în acest dialog! Îndeamnă organizatorii evenimentului, Grupul T9.

Subscribe
Notify of
guest
0 Comentarii
Inline Feedbacks
View all comments

Ultimele articole:

firma de top