Cu părere de rău… colegii de la Ziarul 21 continuă cu ”umflarea” traficului, cu date false! Noi dovezi!

0
1.847 vizualizari
banner caribic 012019
Așa cum am spus, o să anunț public de fiecare dată când se înregistrează date ”anormale” în ceea ce privește audiența, bazându-mă pe cunoștințele pe care le am (tehnice), dar și pe modul în care reacționează rețeaua socială facebook, la distribuirea unei posibile știri cu impact.

Deci:
– Ziarul 21 a distribuit pe Facebook, în cursul zilei de azi, 2 informații care ar fi putut aduce trafic. Una despre crima de la Mihai Viteazu, iar alta despre accidentul de la Tureni.
– Despre crimă, au distribuit acum 12 ore (aproximativ ora 10.00, dimineața). Despre accident, au distribuit acum 5 ore (aproximativ ora 17.00).
– Traficul lor, însă, nu a ”reacționat” la distribuirea inițială (așa cum e normal și funcționează rețeaua socială), ci la ora 16.00 și la ora 21.00 (conform graficului Trafic.ro). A reacționat la ora 10.00, însă la valoarea reală! Ulterior, la ora 16.00, s-a ”umflat” cu audiență falsă!
În ambele cazuri, este vorba despre o ”întârziere” de circa 5-6 ore (pe care am întâlnit-o și în alte situații, în cazul lor). Această ”întârziere” nu are o explicație tehnică, pentru că rețeaua socială funcționează aproape instantaneu la distribuirea unui potențial articol de impact. Ori, în cazul lor, rețeaua socială nu a avut nicio reacție până la ora 16.00! Ce înseamnă asta?! Înseamnă că doar atunci s-au activat mecanismele de ”umflare” a audienței! Probabil, cu datele astea își păcălesc clienții… Nu mă interesează că-și găsesc fraieri prin astfel de metode, dar după ce au recurs la astfel de furturi prejudiciind TurdaNews, am promis că o să arăt public de fiecare dată când recurg la astfel de metode necinstite!
Comparativ, uitați cum reacționează rețeaua socială în mod normal (cazul TurdaNews):
– Articol distribuit pe Facebook acum 12 ore (aproximativ ora 10.00):
Modul cum a reacționat audiența, adică instantaneu la orice articol de impact (rețeaua nu funcționează cu ”întârzieri” de 5-6 ore!!!):
Modul de reacție al rețelei sociale, cu efecte în ceea ce privește audiența măsurată de Trafic.ro, se întâlnește și la RefleqtMedia, de exemplu, care au dat și ei știrea de dimineață:
Altă dovadă:
O altă dovadă privind ”umflarea” audienței cu ”vizitatori” fake apare la compararea cititorilor din Turda și Câmpia Turzii.
O să fac mâine dimineață un UPDATE cu aceste date de pe Trafic.ro. Chiar dacă ei nu dau date prea exacte, pot fi solosite la o prezentare comparativă.
De aceea, spun public: OPRIȚI MINCIUNA! Pentru că eu o să continui să spun ADEVĂRUL despre modul în care vă înregistrați audiența!
UPDATE:
Ieri (18 mai 2020), TurdaNews a avut un general de 14.923 de cititori unici. Cu 2.964 de persoane din Turda și Câmpia Turzii (repet: sunt datele Trafic.ro, care sunt inexacte, dar le folosesc pentru comparație; ca date exacte, conform Facebook Analytics, TurdaNews a avut 8.500 de cititori din Turda și Câmpia Turzii).
Tot ieri, Ziarul 21 a avut 7.195 cititori unici (sub 50% din TurdaNews, deși are inclusă și influența ”umflării” artificiale), cu 1.139 persoane din Turda și Câmpia Turzii (aproximativ o treime).
Dacă audiența este ”pe bune”, procentele comparative ar trebui să se respecte.

Comenteaza