fbpx

 
 
9 Comentarii

andrei test china 

Politicianul Andrei Suciu (T9) este pe punctul de a-și pierde mințile! Într-un acces de furie, după ce am dezvăluit cu probe și cu o sumedenie de amănunte, escrocheria pe care a pus-o la cale, păcălindu-și donatorii, dar și oficialitățile care au crezut că materialele lor sanitare sunt ”cele mai performante”, când de fapt erau niște chinezării susținute cu un certificat de calitate european FAKE/FALS, solicită ”oprirea” TurdaNews! Din păcate pentru neo-marxiștii de la T9, România este o democrație!

”În atenția domnilor Stănilă, Abrudean și Matei:

Redactorul Gelu Florea (Turdanews) continuă seria afirmațiilor mincinoase cu privire la calitatea materialelor folosite la Spitalul Municipal Turda. Articolele Turdanews conform cărora materialele sanitare ar fi neconforme induc o stare de neîncredere a populației în activitatea Spitalului Municipal Turda. (...) Domnule director Stănilă, domnule prefect Abrudean, domnule primar Matei, vă rugăm să faceți demersurile necesare pentru a opri dezinformarea făcută de TurdaNews! În timpul stării de urgență, ziarul TurdaNews distribuie informații care induc o stare de neîncredere în rândul populației.”, își începe Andrei Suciu atacul dement la adresa TurdaNews, încercând să implice autorităile să le țină partea, ca să scape de prezentarea facturii cu care au făcut achiziția, care ar face foarte multă lumină în ceea ce s-a întâmplat în culisele acestei afaceri pusă la cale de Andrei Suciu și gașca sa din T9.

certificat chinez

Pe scurt, vă readuc aminte că am prezentat probe certe privind ”certificatul de calitate european” prezentat de T9, care nu este nimic altceva decât un FAKE ordinar! De asemenea, v-am prezentat dovezi că prețul de achiziție invocat de ei pentru o mască de protecție KN95/FFP2, respectiv 2,4 dolari/bucată, este cu mult mai mare decât cel existent la o achiziție normală de pe un site chinezesc (cum susțin ei că au făcut). Astfel, am demonstrat că folosindu-se de un ”certificat” FAKE, cei de la T9 au ”umflat” prețul de achiziție făcut public, ca să-și poată însuși o parte din banii donatorilor, cel mai probabil. Ei refuză în continuare să prezinte factura, cu care ar putea proba că totul a fost conform spuselor lor, dar și certificatul de calitate pentru combinezoanele de protecție (au prezentat doar FAKE-ul pentru măștile de protecție și mai apoi un certificat de calitate chinezesc care nu are nicio legătură cu certificarea pentru Europa).

Puteți citi investigația, în întregime, aici:

GRAV: Andrei Suciu (T9) a prezentat un certificat de calitate FAKE pentru materiale sanitare chinezești! Le-a ”umflat” prețul, ca să-și păcălească donatorii!

Noile precizări făcute de T9, respectiv de Andrei Suciu, sunt de fapt niște ”fumigene”, a căror intenție este de a manipula adevărul, cu scopul de a scăpa ”basma curată”.

În rândurile următoare mă voi ocupa de ”noile probe” prezentate de T9, prezentându-le în lumina adevărului, nu a manipulării ordinare practicate de Andrei Suciu!

O nouă certificare, dar nu pentru Europa!

Andrei Suciu spune că i-a contactat pe chinezii care au produs măștile aduse de ei la un preț exorbitant, iar aceștia i-au trimis un nou certificat.

”Asociația T9 a contactat furnizorul din China și a obtinut azi, duminică 26.04.2020, copia testului de conformitate nr. FZ2005926 făcut de laboratorul acreditat din China. Testul poarta sigla CNAS (Serviciul Național de Acreditare din China), afirmația lui Gelu Florea că această acreditare nu ar exista este FALSĂ.

Măștile de protecție SUNT CERTIFICATE de un institut acreditat din China!”, spune Andrei Suciu, despre un certificat chinezesc datat 20 martie 2020

.

94212415 2610698625843717 3602835163085537280 n

94387635 2610698662510380 4773835756999278592 n

Ce omite Andrei Suciu să spună este că acest test este o certificare valabilă doar în... China (PRC Certification)! Nu are nicio legătură cu standardul european!

Dar, pentru a lansa unele ”petarde” informaționale, Andrei Suciu l-a trimis la ”înaintare” pe Horea Hudrea, a cărui misiune ”jurnalistică” era să le apere neregulile care le-au făcut. Iar Horea Hudrea dă o explicație halucinantă, spunând că certificatul prezentat de ei în prima fază era doar ”a treia parte”, că a ”doua parte” a fost laboratorul chinezesc care le-a trimis a doua oară un alt certificat, ”prima parte” fiind producătorul. Însă, Horea Hudrea a omis un lucru: ce spune el că era ”a treia parte” a emis un certificat în 19 martie, pentru o testare făcută de ”a doua parte” din... 20 martie! Tare, nu?!

horea cettificare

Evident, ”petarda” lui Horea Hudrea nu e credibilă și prin prisma faptului că pe certificatul prezentat anterior scria cât se poate de clar: ”The EUT described above has been tested buy us with the listed standards and found in compliance with the council PPE directive (EU) 2016/425.” L-am rugat pe Horea Hudrea să traducem împreună, dar a refuzat! Este evident de ce, nu?! Pentru că pică toată teoria lui cu certificarea dată de un laborator, în baza unor teste făcute într-un alt laborator (pe lângă faptul că s-a încurcat cu datele respective, care nu sunt succesive, cum am arătat mai sus).

Andrei Suciu ascunde factura, dar recunoaște că prețul prezentat de el e exagerat de mare!

Lăsând gluma la o parte, dar și ”petardele” aruncate de Horea Hudrea, să mai precizăm încă o dată că Andrei Suciu (T9) NU A PREZENTAT nicio factură, ca să fie clar că vorbește despre firma a cărui certificate le flutură el! Și, sincer, nu pot avea încredere într-un om ca Andrei Suciu, mai ales că l-am prins cu minciuni de mai multe ori!

Întrucât disperarea a început să crească după ce oamenii și-au dat seama că Andrei Suciu a încercat să-i fenteze pe donatori, cu niște prețuri mult mai mari (când, în realitate, sunt mai mici), președintele Asociației T9 a venit cu o nouă ”găselniță”.

”Gelu Florea zicea că a găsit măști la 0.19 USD. Am contactat site-ul menționat în articolul TurdaNews și am primit următorul răspuns: "prețul de pe website este incorect", după care am primit lista de prețuri curentă. Prețul la care putem comanda azi este 1.43 USD, deci puțin mai mic decât prețul la care am cumpărat noi în perioada în care cererea era uriașă iar producătorii erau puțini.”, spune Andrei Suciu, cu noua sa ”petardă”, încercând să spună că producătorul lor de măști s-a făcut peste noapte și că acum 3 săptămâni prețul era... mai mare (fals: de vreme ce eu am prezentat preț la 0,19 dolari/bucată, care între timp posibil să fi crescut, cum au crescut multe alte prețuri la astfel de materiale, după ce a explodat cererea).

suciu pret

În primul rând, trebuia să menționeze prețul pentru peste 1000 de bucăți (câte au luat ei), care este 1,38 dolari. În ceea ce ne-a prezentat el! Dar, ATENȚIE: chiar și acest preț este mai mic cu 1 dolar decât prețul de achiziție anunțat de ei (2,4 dolari)! Practic, s-au autodenunțat!!! Deci, nu mai există niciun dubiu: Andrei Suciu (T9) și-a fraierit donatorii!  Cu cât te-ai ales, Andrei Suciu?! Poți dormi liniștit că ai păcălit niște oameni de bună credință, care au crezut într-o cauză nobilă, iar tu te-ai pus să faci ”afaceri” din asta, mințind în privința prețului și a certificării?!

Revenind la certificare, o să vă prezint o ”ciudățenie”, care are legătură cu o firmă din Dubai, care comercializează acest gen de măști. Am făcut referire la această firmă în investigația publicată anterior, mai mult tangențial, că nu eram convins că are vreo legătură. Însă, acum pot intra la bănuieli. Și veți vedea de ce!

S-o luăm pe etape

Deci, în prima fază, Andrei Suciu a prezentat un ”certificat de calitate european” cu numărul ECT2020P0113197R-1. Acest certificat era folosit de firma VCare din Dubai, pentru a comercializa măști de acest tip KN95/FFP2, produse în China, dar cu brandul lor.

Spun era folosit, pentru că a fost folosit în luna aprilie a acestui an, ca ”prezentare” pentru măștile comercializate de ei. Documentul putea fi găsit la această adresă: https://vcare.earth/wp-content/uploads/2020/04/mask-pricelist-2.pdf

Arăta așa:

masti dubai 1

Între timp, documentul nu mai este disponibil, afișându-se că pagina nu mai poate fi găsită (cineva a șters documentul respectiv, care conținea mențiunea despre certificarea cu numărul ECT2020P0113197R-1, despre care TurdaNews a demonstrat că era un FAKE):

masti dubai 2

Însă, cum bine știți (unii), Google are ”obiceiul” să memoreze paginile și să le păstreze în memorie. Practic, la adresa de AICI, poți vedea ceea ce a memorat Google. Adică ceea ce vedeți mai jos (referirea la numărul certificatului este chiar în partea de jos):

masti dubai certificare cache

Aceeași firmă a folosit și certificatul chinezesc prezentat de Andrei Suciu, ulterior. Este vorba de certificatul cu numărul FZ2005926. Spun folosea pentru că, cel puțin, în 21 aprilie 2020 încă îl folosea în prezentarea unui anumit tip de mască de protecție. La fel, memoria Google Cache, care poate fi accesată AICI, ne arată ceea ce era pe site, acum câteva zile.

Cam așa arăta în ofertă:

dubai certificare 2

În prezent, pentru tipul de mască de mai sus, s-a renunțat la certificatul FZ2005926 (atenție: e precizat că e vorba de o certificare pentru China, ”PRC certification”, nu pentru EU), iar pagina arată așa, la adresa produsului de mai sus (https://vcare.earth/product/corona-protection-mask-ffp2-nr/):

dubai certificat 4

Observați ușoara diferență care a apărut, în decurs de câteva zile?! E clar că ceva e dubios... Dar încă nu am făcut legătura cu ”afacerea” lui Andrei Suciu, cu banii donați de oameni. Dar dacă Andrei Suciu va reveni cu un al treilea certificat, cu numărul CE717693, folosit mai nou de firma din Dubai, care ar ”certifica” produsul pentru Europa, ar fi ”cireașa de pe tort”!

Dar certificarea chinezească FZ2005926 există și în prezent la un alt tip de mască, la adresa: https://vcare.earth/product/corona-protection-mask/ Cred că se observă foarte simplu că este un alt tip de mască (comparativ cu tipul prezentat mai sus).

dubai certificare 3

Dacă vă uitați atent și comparați, este exact tipul de mască care inițial a folosit certificatul cu numărul ECT2020P0113197R-1 (vezi mai sus, prima poză de mască), care apoi a fost ”retras” (certificat pe care eu l-am demonstrat a fi FAKE în ceea ce privește ”certificarea de calitate europeană”, cum a prezentată-o Andrei Suciu).

Întrucât nu cred în coincidențe de acest gen, că-s prea multe (trebuie să recunoașteți!), e cert că ”jonglarea” asta cu certificarea ridică serioase semne de întrebare.

Repet ceea ce am dezvăluit în partea I a investigației: toate astea se produc pe fondul unor dezvăluiri privind neconformitatea materialelor sanitare chinezești de acest tip!!!

Am luat poziție publică pe contul meu de Facebook, față de ceea ce a ieșit la suprafață:

Mai ales că, pe plan internațional, au apărut referirile la ”afacerile” din România, făcute de găști corupte, pe timp de pandemie. ”Pandemie de corupție” scrie Washington Post despre afacerile cu măști, care pune România în aceeași categorie cu Columbia, Argentina și Bangladesh. Ce faci, Andrei Suciu, vei cere și închiderea Washington Post?! Vrei să închizi tot ceea ce nu-ți convine?! Dacă ești cinstit și corect, nu-i mai simplu să arăți factura?! Și să-ți ceri scuze pentru ceea ce ai făcut?! De ce continui să negi, ca și în cazul protejării jafului de la Zoo Turda, caz în care am demonstrat în instanță, după 2 ani de procese, că am avut dreptate și că ai tăinuit informații despre jaful și corupția existentă, pe vremea când erai un funcționar public, plătit din banul public ca să protejezi hoția?!

Chiar nu ai niciun pic de rușine?!

PRECIZARE:

Pe pagina lor de Facebook sunt atacat în fel și chip, cu multe ”invenții”. Nu are sens să comentez informații false, însă pentru cei care chiar vor să facă o comparație între jurnalistul Gelu Florea și politicianul Andrei Suciu, le recomand să citească:

Gelu Florea: Diferența între mine și Andrei Suciu e aia dintre CINSTE și NECINSTE! Iată probele!

UPDATE:

Scandalul privind calitatea măștilor importate din China a ajuns și la InfoCons, siteul celor de la Protecția Consumatorilor! În cursul zilei de azi, InfoCons a transmis un avertisment privind pericolul ”grav” existent în cazul acesto măști. Articolul de pe InfoCons poate fi citit AICI.

Avertismentul celor de la InfoCons face referire la avertismente similare transmise Comisia Europeană - Safety Guard, sistemul de alertă.

Iată cele patru avertismente ale Comisiei Europene - Safety Guard, cu referire la măști de tipul KN95/FFP2:

1. Tip de alertă: Grav (detalii AICI)

Tip de risc: Riscuri pentru sănătate/altele
Retenția de particule/filtrul materialului este insuficientă (valoarea măsurată este ≤ 75 %).În consecință, o cantitate excesivă de particule sau de microorganisme poate trece prin mască, sporind riscul de infecție în cazul în care nu este combinată cu măsuri de protecție suplimentare./produsul/produsul nu respectă Regulamentul privind echipamentele individuale de protecție și standardul european relevant EN 149.

2. Tip de alertă: Grav (detalii AICI)

Tip de risc: Riscuri pentru sănătate/altele
 Retenția de particule/filtrul materialului este insuficientă (valoarea măsurată este ≤ 86 %).În consecință, o cantitate excesivă de particule sau de microorganisme poate trece prin mască, sporind riscul de infecție în cazul în care nu este combinată cu măsuri de protecție suplimentare./produsul/produsul nu respectă Regulamentul privind echipamentele individuale de protecție și standardul european relevant EN 149.

3. Tip de alertă: Grav (detalii AICI)

Tip de risc: Riscuri pentru sănătate/altele
 Retenția de particule/filtrul materialului este insuficientă (valoarea măsurată este ≤ 49 %).În consecință, o cantitate excesivă de particule sau de microorganisme poate trece prin mască, sporind riscul de infecție în cazul în care nu este combinată cu măsuri de protecție suplimentare./produsul/produsul nu respectă Regulamentul privind echipamentele individuale de protecție și standardul european relevant EN 149.

4. Tip de alertă: Grav (detalii AICI)

Tip de risc: Riscuri pentru sănătate/altele
 Retenția de particule/filtrul materialului este insuficientă (valoarea măsurată este ≤ 76 %).În consecință, o cantitate excesivă de particule sau de microorganisme poate trece prin mască, sporind riscul de infecție în cazul în care nu este combinată cu măsuri de protecție suplimentare./produsul/produsul nu respectă Regulamentul privind echipamentele individuale de protecție și standardul european relevant EN 149.

Și trebuie menționat că în aceste cazuri vorbim de firme VERIFICABILE, nu cum este ”producătorul” indicat de T9, care nu are site și nu poate fi găsit pe internet!

”Chiar dacă trecem printr-o perioadă mai dificilă trebuie să fim atenți de unde, ce și cum cumpărăm. Dacă nu suntem atenți  la informațiile de pe etichetă, uneori produsele achiziționate ne pot pune în pericol sănătatea! Citiți informațiile de pe etichetă, termenul de valabilitate, modalitatea de depozitare, modul de utilizare, grupele de vârstă pentru care se poate utiliza produsul! Păstra-ți bonul fiscal, dacă va fi nevoie să depuneți o reclamație! Ia atitudine! InfoCons este alături de tine, 0219615!’’, a transmis Sorin Mierlea, președintele InfoCons, confirmând astfel semnele de întrebare ridicate de TurdaNews, pentru procedura utilizată de T9, în baza investigației de amploare care a vizat dedesubturile acestei achiziții din China.

Cu toate acestea, T9 continuă, cu o disperare evidentă, să lanseze atacuri la adresa mea și a TurdaNews. 

Vă reproduc ceea ce continuă ei să susțină, fără să le pese de siguranța medicală: 

”În atenția domnilor Stănilă, Abrudean și Matei:

Redactorul Gelu Florea (Turdanews) continuă seria afirmațiilor mincinoase cu privire la calitatea materialelor folosite la Spitalul Municipal Turda. Articolele Turdanews conform cărora materialele sanitare ar fi neconforme induc o stare de neîncredere a populației în activitatea Spitalului Municipal Turda. (...)

Măștile de protecție SUNT CERTIFICATE de un institut acreditat din China!

Domnule director Stănilă, domnule prefect Abrudean, domnule primar Matei, vă rugăm să faceți demersurile necesare pentru a opri dezinformarea făcută de TurdaNews! În timpul stării de urgență, ziarul TurdaNews distribuie informații care induc o stare de neîncredere în rândul populației.”

Notă: InfoCons (www.infocons.ro) - Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

viamso mesaj fb

banner caribic 012019

Persoane în conversație:
Se încarcă comentariul... Comentariul va fi reîmprospătat ulterior 00:00.
  • Acest comentariu este nepublicat.
    Marius · 08:50 28.04.2020
    Felicitari,Gelu Florea!
  • Acest comentariu este nepublicat.
    damian dan · 11:50 28.04.2020
    d-le suciu,o recomandare ,pt.dumneata.Invita acest specimen"jurnalist"LA O PARTIDA DE BOX in centrul turzii, eu o sa fiu albitru,si sa vorbeasca atunci ca prea se ascunde dupa copac,a transformat jurnalismul in rafuiala proprie, nu se stie ce aveti de impartit dar a devenit plictisitor si de nebagat in seama.

    "

    • Acest comentariu este nepublicat.
      Gelu FLOREA · 14:49 28.04.2020
      Păi, dacă-i dați recomandarea asta, nu-i mai spuneți ”domnule”. Pentru că recomandarea e pentru un neanderthalian care nu se știe comporta într-o lume civilizată. Probabil dvs îl cunoașteți mai bine, nu știu ce să zic...
      Nu este nicio ”răfuială” proprie! Când spuneți asta, parcă-l văd pe Adrian Năstase, pe Liviu Dragnea etc, când spuneau și ei același lucru! Și cu ei avea ”cineva ceva”, că ei, altfelm erau foarte ok, nu?!
      Comportamentul ăsta de comuniști corupți nu știu cât îl ajută pe Andrei Suciu... Îl apropiați tot mai mult de comportamentul corupților, atunci când sunt prinși cu nereguli!
      referitor la ”plictisitor”, vă recomandă să citiți Scânteia din perioada comunistă! Nu era deloc ”plictisitoare”, cu investigații și dezvăluiri probate!
  • Acest comentariu este nepublicat.
    Alex Muresan · 12:24 28.04.2020
    Da, am si eu o intrebare dnu' ziarist : de ce tot puneti aceeasi poza de om trist a lu' nenea asta Suciu pe care-l desfintati cu tot felul de acuzatii la matale in fituica ? Pune bre o poza ca lumea cu dnu "inginer" ... una de aia de pe cand a fost el mare sef la papuasi si a construit nu stiu ce poduri... Si apoi, da-i in cap cu Zoo Turda !
  • Acest comentariu este nepublicat.
    Valer · 22:36 28.04.2020
    Ce am observat: în războiul tău cu ticăloșii de la T9, postezi articole tot mai lungi,cu titlu senzațional, dar fără argumente reale , intercalezi linkuri care te trimit la articole și mai lungi dar cu același conținut, pe care dacă ai sta sa le citești ți-ar lua ore întregi. Un om normal închide articolul după 3 secunde, un prost după 30, dar surpriză : tu ai bifat traficul iar turma, neînțelegând nimic din ce spui tu acolo rămâne cu titlul scris de o șchioapă și cu poza lui Andrei pe care ai ales-o cu multă grijă. Și uite așa mulgi 2 vaci deodată. Felicitări!
    • Acest comentariu este nepublicat.
      Gelu FLOREA · 01:54 29.04.2020
      Nu este niciun ”război”. Atunci când relatezi un ADEVĂR, nu e vorba despre ”război”. Că tu sau Andrei Suciu îl vedeți ”război”, este fix problema voastră, nu a mea! Într-un fel, vă înțeleg: e greu să suporți ADEVĂRUL; mai ales atunci când îți demasca MINCIUNA pe care ai vrut s-o furnizezi frumos ambalată...
      Aceasta este o investigație. Linkurile respective sunt date suplimentare care susțin datele prezentate de mine. E adevărat: și mie mi se par lungi! Însă lungimea este dată de multitudinea probelor prezentate, astfel ca toate lucrurile să fie cât se poate de clare!
      Este adevărat că o investigație nu are cum să fie citită de un manelist, de exemplu sau de o persoană superficială. Pentru că textul îți solicită și inteligența. Mai ales o investigație de acest gen, în care se prezintă multe date clare, concludente, fără niciun dubiu.
      Poate ai dreptate și cu faptul că ”un om normal” închide articolul după 3 secunde, iar un ”prost” după 30 de secunde... Deși eu aș vrea să cred că ăia ”normali” nu-s mai proști decât ”proștii”! Dar, cum am spus: investigațiile se adresează celor inteligenți! Este ceva asumat de jurnalist, atunci când realizează o investigație...
  • Acest comentariu este nepublicat.
    damian dan · 07:29 29.04.2020
    te vezi invingator ca mircea badea jurnalist de teapa ta in bataia ce a luat-o de la pepe in centrul bucurestiului,.In ceea ce priveste ziarul scanteia comunista este cred sursa ta de inspiratie ,bravo.Pentru emil turdean ar fi bine sa te plateasca pe tine sa -i "rezolvi"si acest dosar jurnalist de doi lei.
    • Acest comentariu este nepublicat.
      Gelu FLOREA · 11:02 29.04.2020
      Am spus cât se poate de clar: treaba unui jurnalist nu este să se bată în stradă! Treaba unui jurnalist este să informeze și să descopere nereguli, acolo unde sunt!
      Faptul că tu ești susținătorul nerespectării legilor de către cei potenți financiar poate fi cel mult o părere (sau un interes) a ta... Majoritatea românilor își dau seama că astfel de idei sunt foarte periculoase și stau la baza unei societăți corupte, gen Columbia, Venezuela etc.
  • Acest comentariu este nepublicat.
    Alt cititor · 20:05 09.05.2020
    In legatura cu preturile afisate pe siturile chinezesti, made-in-china.com, alibaba.com si uneori si aliexpress.com, preturile produselor nu sunt corecte. Pentru a afla care este pretul real trebuie contactat vanzatorul. Cred ca fac asta din cauza comisioanelor percepute de situri, dar si din cauza ca un pret mai mic la produs ii situeaza mai sus in lista de cautari, mai ales cand se sorteaza rezultatele in functie de pret. In concluzie, pretul de 0,19 dolari probabil era fals. Cel mai bine este sa prezinte un screen shot cu detaliile platii de pe internet banking (sau asemanator). Factura ceruta de domnul Florea probabil este si ea falsa pentru a eluda taxele vamale si TVA-ul si din cauza asta le-ar fi "greu" sa o prezinte. Totusi gestul de a dona materialele este unul nobil si nu cred ca s-ar merita sa se faca prea mult caz pentru prezentarea facturii. Ca si un gest de seriozitate cei de la T9 ar trebuii sa prezinte un screenshot de pe internet banking (sau asemanator) celor care au donat banii, fara ca aceste datele sa fie facute si publice. In cea ce priveste certificarile, nu va mai chinuiti, oricum majoritatea certificarilor sunt false, probabil ca majoritatea materialelor folosite in spitalele romanesti au certificari false. Eu detin o mica firma care produce aparatura electronica care evident trebuie certificata CE. Chinezii in general nu sunt in stare nici macar logo-ul CE sa il faca corect. Fiindca acesta trebuie sa respecte anumite dimensiuni, distante si proportii, doar ca pe ei putin ii intereseaza.
Spune ceva aici...
Log in with ( Te înregistrezi pe site? )
sau postează ca vizitator

Echipa TurdaNews

Gelu FLOREA
Manager/Jurnalist
Daciana DERDA
Jurnalist
Florin CRIȘAN
Jurnalist
Alexandra MOCEAN
Jurnalist
Eugen POP
Jurnalist
Iulia FLOREA
Administrativ/Contabilitate