Live Video

Primarul din Viișoara critică ”procedurile stufoase” pentru accesarea fondurilor europene

Primarul comunei Viișoara, Ioan Roman, este nemulțumit de procfedurile stufoase de accesare a fondurilor europene, dublate de lentoarea cu care se demarează lucrurile concrete, datorită procedurilor anevoioase existente și care duc la amânarea debutului unor lucrări, la luni bune după ce s-a finalizat procedura de achiziție.

”După ce trecem de furcile caudine ale etapelor prevăzute în ghidurile de selecție pentru accesarea fondurilor europene, ne împotmolim în hățișul legislativ ce întârzie concretizarea proiectelor. Mă simt jenat când oamenii mă întreabă de ce nu au început lucrările la străzi, odată ce vremea permite”,  a mărturisit Ioan Roman, primarul comunei Viișoara, citat de săptămânalul Ziarul 21.

Ioan Roman este nemulțumit că deși administrația locală pe care o conduce este beneficiara unor fonduri europene, pentru lucrări de asfaltare, în baza unui contract semnat în toamna anului trecut, încă nu se poate începe execuția efectivă. Asta după ce licitația pentru adjudecarea lucrărilor a fost organizată în luna ianuarie 2017, pe Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP), unde s-au prezentat 17 ofertanți. Însă, după evaluarea ofertelor, 14 ofertanți au fost excluși, iar dintre ei unii au făcut contestații, îngreunând părocedura. Primarul consideră că dacă și în urma procedurii de evaluare a ofertelor celor 3 societăți rămase în competiție vor exista contestații, nici în luna mai nu va exista un câștigător al licitației, amânându-se astfel demararea procedurii de execuție a lucrărilor.

Dacă îți place să știi tot ce se întâmplă în Turda și Câmpia Turzii, dă-ne un LIKE!

loading...